איך בונים השקה דיגיטלית מוצלחת? אקספון משיקה חבילת סלולר לכל החיים!

מאת: צוות המערכת | 16/01/25

אקספון השיקה לאחרונה את השירות הסלולרי החדש שלה, בקמפיין שעורר הדים ויצר מודעות בשוק רווי, בין היתר הודות להצעת 'חבילה לכל החיים'. עבור קידום ההשקה, בחרה אקספון בספרוס, חברת השיווק והפרסום, על רקע ההצלחה המשותפת בהשקת שירות הסלולר We4G, שהתפצל לאחרונה מאקספון.

Xphone – מותג הסלולר החדש

חברת אקספון, שהובילה בעבר את מהפכת המחירים בשוק הסלולר עם We4G, השיקה לאחרונה מותג סלולר חדש. המהלך החדש, שהושק בספטמבר האחרון, מציע ללקוחות חבילת סלולר במחיר קבוע לכל החיים, במטרה לשחזר את ההצלחה הקודמת בשוק התקשורת הישראלי.

שותפות אסטרטגית ארוכת טווח
ההחלטה של אקספון לשוב ולעבוד עם ספרוס בקמפיין ההשקה מדגימה את החשיבות של יחסי עבודה ארוכי טווח בעולם השיווק הדיגיטלי. "מערכת היחסים הארוכה שלנו עם אקספון מאפשרת לנו להבין לעומק את צרכי החברה ואת האתגרים הייחודיים שלה בשוק," מסביר אופיר מגור, מנכ"ל ספרוס. "הליווי המתמשך מאפשר לנו לבנות אסטרטגיה שיווקית המותאמת במדויק למטרות העסקיות של החברה ולשוק המשתנה."

תשתית דיגיטלית חזקה כבסיס להצלחה
"אחד האתגרים המרכזיים בהשקת מותג חדש בשוק רווי כמו שוק הסלולר, הוא היכולת להגיע במהירות לקהלי היעד הרלוונטיים ולייצר עבורם הצעת ערך משמעותית". הניסיון של ספרוס בהשקה המוצלחת של We4G , מספר מגור, "לימד אותנו שהבסיס להצלחה טמון בבניית תשתית דיגיטלית חכמה ומדידה, שמאפשרת לנו לנטר בזמן אמת את התגובות בשוק ולהגיב במהירות לשינויים בביקושים."

אופיר מגור, מנכ"ל ספרוס.

חדשנות טכנולוגית בשירות השיווק, מסע לקוח מותאם אישית
הסטודיו של ספרוס, המתמחה בשילוב טכנולוגיות AI מתקדמות בקמפיינים דיגיטליים, מפעיל מערך כלים חדשניים המאפשרים אופטימיזציה מתמדת של הקמפיין. בעידן של היום, בו הטכנולוגיה משתנה במהירות, ספרוס שואפת להישאר תמיד בחזית החדשנות, באמצעות השקעת משאבים רבים בטכנולוגיות AI, אשר מאפשרות לא רק חיסכון בזמן ובעלויות, אלא גם כלי לאספקת תוצרים מדויקים ואפקטיביים יותר.

התשתית הדיגיטלית שהוקמה עבור אקספון כוללת מערכות ניטור ומיקוד מתקדמות, המאפשרות בניית מסע לקוח מותאם אישית. "היכולת לזהות ולהגיב לצרכי הלקוח בזמן אמת היא קריטית," מסביר מגור. "המערכות שלנו מאפשרות לנו לא רק לנתח את התנהגות הלקוחות, אלא גם להתאים את המסרים השיווקיים ואת חווית המשתמש בהתאם לתובנות שאנחנו מקבלים מהשטח."

אופטימיזציה מתמדת וגמישות תפעולית
גם בעידן של היום, קיימות עדיין חברות אשר מדלגות על השלב החשוב של בניית תשתיות חכמות ומדידות בתחילת הדרך. "אנחנו מאמינים שההשקעה בתשתית איתנה היא זו שמאפשרת צמיחה עתידית ושיפור מתמיד בתוצאות לאורך זמן. השילוב של כלים טכנולוגיים מתקדמים עם ליווי אנושי מקצועי מאפשר לנו להגיב במהירות לנתונים המתקבלים מהשטח ולבצע התאמות בזמן אמת."

עם השילוב של תשתיות טכנולוגיות מתקדמות, צוות מקצועי מיומן, וניסיון מוכח בשוק התקשורת, ספרוס ואקספון מציבות רף חדש בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל, תוך הדגמת החשיבות של חדשנות טכנולוגית וקשרי לקוחות ארוכי טווח בעולם השיווק המודרני.

יום ג 21 בינואר ,2025 | כ"א טבת התשפ"ה

עדכונים

כתבות נוספות

איך בונים השקה דיגיטלית מוצלחת? אקספון משיקה חבילת סלולר לכל החיים!

אקספון השיקה לאחרונה את השירות הסלולרי החדש שלה בקמפיין שעורר הדים. ועבור קידום ההשקה, בחרה אקספון בספרוס, חברת השיווק והפרסום.
לכתבה המלאה

נפתחה ההרשמה להגרלה התשיעית של דירה בהנחה!

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הכריזו על פתיחת ההרשמה להגרלה התשיעית של תוכנית "דירה בהנחה", שממשיכה לעורר עניין רב בקרב חסרי דירה בישראל.
לכתבה המלאה

פארק צפון: השכונה שמשלבת איכות חיים עירונית עם טבע קסום

איך יוצרים חיים בהרמוניה מושלמת בין הטבע לעיר? זו ההזדמנות שלכם לגלות את השכונה האטרקטיבית ביותר של צפון תל אביב.
לכתבה המלאה

מארק צוקרברג וגל הפיטורים במטא – מה עומד מאחורי המהלך הדרמטי?

גל נוסף של פיטורים בחברת מטא (Meta), בראשות מארק צוקרברג, ממשיך לעורר הדים בתעשיית ההייטק ובקרב משקיעים ברחבי העולם.
לכתבה המלאה

הקרב בין טראמפ להאריס – המרוץ לנשיאות ארה"ב 2024

שני המועמדים מציגים חזונות שונים מאוד לעתיד המדינה, ובוחרים עומדים בפני החלטה משמעותית שתעצב את פניה של ארצות הברית בשנים הקרובות.
לכתבה המלאה

זוכרים את ה-7.10.23 – שנה לאסון שזעזע את מדינת ישראל

אתמול ציינו ברחבי הארץ את יום השנה לאסון ה-7.10.23, יום שהותיר צלקת עמוקה בלב כל אזרח בישראל.
לכתבה המלאה
יום ג 21 בינואר ,2025 | כ"א טבת התשפ"ה