לא תאמינו איזה SUV הוא רכב השטח האולטימטיבי

מאת: השקעות | 14/12/19

רכבי SUV  הם רכבי שטח-פנאי, וללא ספק נמצאים בשליש העליון של הרכבים המבוקשים בישראל ובעולם בכלל. מדובר ברכבי שטח שחוו שדרוג כדי שיתאימו גם לנסיעות פנאי חווייתיות – תא המטען הוגדל, ואזור המושבים הורחב. עם עיצוב אלגנטי וצעיר, אבזור איכותי ועמיד וביצועים ברמה גבוהה – עכשיו כבר ברור מדוע רכבי SUV  הם חלומם של נהגים רבים.

5 רכבי SUV הטובים ביותר:

הונדה CRV

הג’יפון הנהדר של הונדה עבר מתיחת פנים, אך הסגנון השמרני והמיושן שלו נשאר כמו שהוא. מבחינה חיצונית, ההונדה CRV נחשב להכי פחות אלגנטי, אך הפיצוי מגיע באיכות החומרים הגבוהה בסביבת הנהג, שפע של תאי איחסון ומרחב – המושבים גדולים ונוחים. ביצועי המכונית הם בינוניים פלוס. הונדה CRV בעלת מנוע חלש יחסית, שמאיץ באיטיות ומגיב באיחור. בניגוד לרכבי SUV אחרים, ההונדה מגיעה עם 5 הילוכים בלבד במקום 6, דבר שמשפיע על כוחו של המנוע. צריכת הדלק של ההונדה CRV במבחן נסיעה – 8 ק”מ לליטר.

קיה ספורטז

עיצוב הרכב הוא אלגנטי, ופנים הרכב סולידי ונעים, בזכות איכות חומרים מצוינת. המושבים נוחים לישיבה גם מלפנים וגם מאחור, ומבחינת המרווח הרכב לא יוצא דופן מרכבים אחרים בקטגוריה – המושבים האחוריים של הרכב בנויים לשני אנשים רחבים – שלושה אנשים ישבו בצפיפות. מבחינת איכות הנסיעה, קיה ספורטז’ מספקת ביצועים טובים, ולא תתקשה לבצע עקיפה בעליה, בעיקר ברכב בגרסת 2,000 סמ”ק. הרכב מסנן היטב את רעשי הכביש. צריכת הדלק במבחן: 7.5 ק”מ לליטר.


טויוטה ראב 4

מתיחת הפנים שעברה הטויוטה, הביאה את הרכב להיות בחזית: עיצוב עדין ונאה, אחורי הרכב מרשימים ותא הנוסעים עשוי חומרים משובחים. יחד עם זאת, גם במקרה זה מדובר ברכב שהמושבים האחוריים שלו יהיו אידאליים לשני נוסעים. האבזור של הרכב נוח ופשוט, ולא תתקשו להבין את הכפתורים והלחצנים שנמצאים בסביבת ההגה. בכל הקשור לנוחות נסיעה, טויוטה ראב 4 סובלת מנקודות תורפה. בידוד הרעשים אינו מיטבי, והרכב קופצני ומרבה להתנועע בכבישים עירוניים. גם בנסיעה מחוץ לעיר, בעיקר בכבישים שאינם מושלמים, הרכב מתקשה לייצר רמת נוחות גבוהה. צריכת הדלק של הטויוטה: 8 ק”מ לליטר.

מאזדה CX5

העיצוב של מאזדה CX5 הוא יפה ומוקפד, אך לא מיוחד במינו. כשמדובר בעיצוב הפנים והאבזור, המאזדה הינה המאובזרת והיפה ביותר. היא מרווחת מאוד לנוסעים, וגם שלושה אנשים שישבו מאחור ירגישו בנוח. הרכב היוקרתי מתמודד היטב עם שיבושים בכביש ושומר על ריסון מוצלח. העובדה שהרכב “נוקשה”, מובילה לנסיעה חלקה אך ישנם רעשים בנסיעה בכבישים משובשים. המנוע חזק, ומאיץ ל-100 קמ”ש תוך 9.1 שניות – אחת ההאצות המהירות בקטגוריה. תיבת ההילוכים מגיבה במהירות לפקודות הדוושה, מורידה הילוכים בזריזות ומאפשרת תוך שבריר שניה לעבור ממצב נסיעה רגוע ונעים למצב ספורטיבי. חוויית הנסיעה במאזדה הינה טובה – התחושה מאחורי ההגה אינה קשה, והנסיעה עוברת בדיוק ובשליטה. במבחן הנסיעה, המאזדה צורכת כ-9.3 ק”מ לליטר.

יונדאי טוסון

יונדאי טוסון הוא רכב SUV מרשים, עוצמתי ואלגנטי. בכל הקשור לעיצוב הרכב, הוא נחשב לאחד הטובים ביותר, הן בעיצוב החיצוני והן בעיצוב הפנימי. נוחות הישיבה ברכב היא ממוצעת, ותא המטען הינו בגודל בינוני אך מספק. נוחות הנסיעה בעיר היא טובה מאוד ורעשי הכביש נבלעים בקלות מתחת לגלגלים. גם מחוץ לעיר שומר הטוסון על חוויית נסיעה ברמה גבוהה, אינו מתנדנד ומצליח לבודד את היושבים ברכב. מבחינת ביצועי הרכב, נדרשת לחיצה חזקה על דוושת הגז כדי להביא את הרכב למהירות גבוהה מאוד, אך בכבישי הארץ, לא תמיד יש צורך בכך, ובאופן פשוט ניתן להשיג עם יונדאי טוסון נסיעה בקצב נינוח ונעים. הרכב בטיחותי, יציב ובטוח. צריכת הדלק במבחן עמדה על 7.3 ק”מ לליטר.

מהו רכב ה-SUV  האולטימטיבי?

לאחר בדיקת הרכבים בהיבטי עיצוב, סגנון, נוחות, ביצועים וצריכת דלק, מאזדה CX5  היפנית הוכתרה לרכב ה-SUV הטוב ביותר. גם בנהיגה עירונית וגם בכבישים מהירים, המאזדה מספקת את כל מה שנהג צריך – שיוט נעים ונוח, לצד זריזות ויעילות תוך שניות ספורות.

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

חדשות טובות לבעלי הרכבים החשמליים, עמדות טעינה חדשות בפריסה ארצית!

סקאלה אנרגיה ו-Ten מכריזות על שיתוף פעולה, ומרחיבות את רשת הטעינה הציבורית בישראל. מהלך שעתיד להפוך את נסיעות הרכב החשמלי לנוחות ויעילות יותר מתמיד.
לכתבה המלאה

כך תשמרו על הרכב שלכם!

בעידן שבו הרכב שלנו הוא לא רק אמצעי תחבורה, אלא חלק בלתי נפרד מאורח חיינו, החשיבות של שמירה עליו במצב טוב הולכת וגוברת.
לכתבה המלאה

אל תקנו רכב לפני שתקראו את המדריך הזה!

קניית רכב חדש היא תהליך מרגש אך גם מאתגר. הכנו לכם את השלבים המרכזיים והחשובים ביותר בתהליך קניית רכב חדש!
לכתבה המלאה