אזורים חופים נתניה: לגור עם נוף לים

מאת: השקעות | 05/09/22

הדרישה לדירות עם נוף לים עולה, כשבמקביל מצטמצם ההיצע בשוק. רגע לפני שעתודות הקרקע אוזלות משיקה חברת אזורים את “אזורים חופים נתניה”, פרויקט יוקרה של מגדלים עם נוף ישיר לים.

דירה עם נוף לים הופכת להיות מצרך כמעט בלתי ניתן להשגה בישראל. כמעט כל עתודות הקרקע המאפשרות בנייה כזאת כבר נתפסו והדירות הקיימות מוצעות לרוב במחירים אסטרונומיים, המתאימים רק ללקוחות אמידים מאוד. זהו, פחות או יותר, המצב גם בעיר נתניה. שכונת עיר ימים בדרום העיר, המאפשרת תצפית לים, כבר מלאה כמעט עד אפס מקום. נתנייתים המעוניינים לשפר דיור או דיירים מערים אחרות המעוניינים לעבור לעיר וחולמים על דירה עם נוף לים – כמעט ולא יכולים להשיג בה נכס פנוי.

לחלל הזה נכנס “אזורים חופים נתניה”, הפרויקט החדש של חברת הבינוי הוותיקה “אזורים”. הפרויקט נבנה בשכונת פארק הים, שכפי שמובן משמה, סמוכה מאוד לים של נתניה. למעשה, היא נמצאת במרחק של 200 מטרים בלבד מקו המים. בדומה לעיר ימים, גם שכונת פארק הים החדשה, נבנית לגובה, כשכאן מדובר במגדלים מפוארים ויוקרתיים, עם דגש מהותי על העיצוב. התכנון האדריכלי של פרוייקט “אזורים חופים” ניתן לידיו של משרד האדריכלות הידוע “קיקה בראז”, שהונחה לא להתפשר על אף פרט בדרך ליצירת חוויית המגורים החלומית אל מול הים.

“אזורים חופים נתניה” ממוקמת דרומית לכניסה לנתניה, בסמוך למלון “כרמל” המפורסם. בניית השכונה נמצאת כבר בעיצומה: בניית 20 מגדלים של 27-30 קומות, עם מעל למאה דירות בכל מגדל, במגדל של אזורים חופים, אשר נמצא בחלקה המערבי של השכונה ונהנה מנוף פתוח לים ניתן למצוא, תמהיל דירות של 4-6 חדרים. עוד יוצעו מספר פנטהאוזים מפוארים ומרווחים במיוחד. הצפי לאיכלוס הוא כארבע שנים.

עם מחירי הנדל”ן הנוסקים בישראל ברור לקונים שב”אזורים חופים נתניה” הם לא רק קונים בית אלא מבצעים השקעה כדאית. הדיירים לעתיד מניחים שלכשיקבלו את המפתח, דירתם בוודאי תהיה שווה יותר מהמחיר בו הם רוכשים אותה כיום – הן בשל מגמת שוק הנדל”ן הישראלי מזה שנים רבות והן בשל העובדה הפשוטה שמחירה של דירה בבנייה הוא לרוב נמוך יותר משווייה בעת האיכלוס.

 “התחושה היא שכרגע מוכרים את היהלומים האחרונים שיהיו בשוק”

“מה שמייחד את ‘אזורים חופים נתניה’ זו העובדה שהוא ממוקם בקו הראשון לים בשכונת פארק הים. בעוד מגדלי הפרויקט יזכו בנוף הישיר הזה לו כולם שואפים, הבניינים שיוקמו בחלק המזרחי יותר של השכונה יוסתרו לפחות בחלקם על ידי המגדלים שבקו הראשון”, אומר גיל גורביץ’, סמנכ”ל השיווק של אזורים.

“דבר נוסף שמייחד את הפרויקט הוא העובדה שהוא יושב על שטח גדול מאוד ביחס לשטחים עליהם בונים מגדלים בדרך כלל – למעלה מ-4 דונם. בפרויקטים אחרים בונים על שטח כזה גם שניים ואפילו שלושה מגדלים. המשמעות היא שדיירי ‘אזורים חופים נתניה’ ייהנו משטח ירוק פרטי רחב במיוחד, וזאת כמובן בנוסף לשטחים הירוקים ולפארקים הציבוריים שהם נחלת כלל התושבים בשכונת ‘פארק הים’. בשטחים השייכים לפרויקט עצמו יהיה גינון מוקפד וייסללו בהם שבילי הליכה ושבילי אופניים. עוד יוקמו בהם אזורים פרטיים לרווחת הדיירים – שם יוכלו כולם להתרווח וליהנות מירוק בעיניים, בעוד שהילדים יוכלו לשחק בחופשיות”.

אילו עוד פסיליטיז יוצעו לדיירי “אזורים חופים נתניה”?

“מכיוון של’אזורים’ חשוב לבסס את הפרויקט כפרויקט יוקרה, השטחים המשותפים בקומת הלובי יזכירו יותר מלון יוקרה מאשר מבואה של בניין סטנדרטי מהסוג שאפשר למצוא בכל שכונת מגדלים בגוש דן. מלבד לובי כפול יהיה גם לאונג’ דיירים גדול בו יוכלו הדיירים לקיים פגישות עסקים ולארח אורחים – בדומה למה שקורה כיום במלונות היוקרה. בנוסף יבנה חדר כושר עדכני עם המכשירים המתקדמים בשוק, כך שהדיירים יוכלו לשמור על אורח חיים ספורטיבי ובריא בלי לצאת בכלל מהבניין”.

מי הקונים עד כה?

“אנו רואים מגמה של מצמצמי דיור. לאחר שהילדים עזבו את הבית הם מוכרים את דירותיהם במרכז הארץ – כולל בתל אביב – ומעוניינים לעבור מדירה מרובת החדרים לדירה קטנה יותר, כשהקירבה לים מאוד חשובה להם. לכן נתניה בכלל ו’אזורים חופים נתניה’ בפרט הפכו להיות אפשרות מצוינת עבורם. מגמה נוספת היא עובדי מדינה שהתגוררו בירושלים עקב עבודתם ועם צאתם לפנסיה מעוניינים להתקרב למרכז – ולים. בנוסף, יש לנו כמובן גם משפרי דיור: דיירים המעוניינים לשדרג מדירת 3-4 חדרים לדירה גדולה יותר, כשהם שמים את הדגש על שכונה איכותית שיש בה גם מערכת חינוך מעולה, שטחים ירוקים ונגישות טובה לצירי תנועה”.

באמת, מהם תנאי התחבורה באזור?

“‘אזורים חופים נתניה’ סמוכה לדרך בן גוריון, התוחמת אותה מכיוון מערב. מדרך בן גוריון ניתן להתחבר בקלות למספר צמתים המתחברים לכביש החוף, כולל מחלף פולג וכל אזור התעסוקה והתעשייה בדרום נתניה, המזוהה עם סניף איקאה. כמובן שישנה נגישות נוחה גם לאזורי ההיי-טק של הרצליה פיתוח ורעננה. תחנת הרכבת של נתניה נמצאת במרחק נסיעה של 10 דקות לכל היותר, מה שמאפשר להגיע בקלות לערים לתל אביב וחיפה”.

עד כמה גדולה ההתעניינות בפרויקט?

“ישנה התעניינות ערה, שכן המוצר של דירה עם נוף לים הוא כזה שהולך ואוזל מהמלאי. לקוחות לא מחפשים נוף של פיסת ים הרחוקה קילומטרים, אלא דירה שפותחים בה את החלון ומרגישים בים. זה יעד שהנגישות אליו הולכת וקטנה וכמעט נעלמת, ואנחנו רואים את המגמה הזאת גם בערים כמו הרצליה, בת ים ותל אביב – שבה גם אם פה ושם יש מה לרכוש – המחירים לא נגישים. התחושה היא שכרגע מוכרים את היהלומים האחרונים שיהיו בשוק. דירות בפרויקט מתחילות מ-30,000 ש”ח למטר מרובע. זו כנראה אחת מאחרונות שכונות היוקרה בעלות הנוף הפתוח לים בהן ניתן יהיה לרכוש ברמות מחיר כאלה”.

יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

GARDEN TOWERS – משהו טוב קורה בבת ים!

בלב בת ים, מוקם בימים אלו פרויקט פינוי בינוי חדשני, כשהמטרה היא להפוך את אזור רחוב החשמונאים ויוספטל למרכז דיור חדשני ומודרני
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה
יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים