חיפה נפתחת לים: “עיר הים” מגשים את חלום המגורים ברצועת החוף מול נוף הים

מאת: השקעות | 06/12/22

12 מגדלים בני 22 קומות עם כ-2,000 דירות חדשות המשקיפות לנוף הכחול והפתוח יחברו באופן מושלם בין בית, אנשים וים, תוך יצירת תפיסת חיים ששמה את הקהילה במרכז. “אזורים” תכננה באופן מוקפד בית, ומרחב ציבורי שביחד יוצרים סביבה אורבנית מתחדשת המקנה תחושה מיוחדת של שייכות אישית וקהילתית.

המיקום מושלם: בכניסה לחיפה, בסמוך לתחנת הרכבת, כביש המנהרות, כביש החוף, אצטדיון סמי עופר החדש ומתחם ההיי-טק מת”מ. השכונה נגישה לטיילת החוף ולאזורי הבילוי והפנאי של העיר התחתית בחיפה. למרגלות הבניינים נבנים מתחמי מסחר וחינוך ופארק פרטי בשם View Park, שיכלול מתקני משחק וכושר ויפנה גם כן לים. שבילי הליכה ואופניים יחברו את הפארק היישר למתחם הים.

בזכות מיקום הפרויקט  – כ-50 מטר מעל למפלס המים – יזכו הדירות בנוף לים – גם כאלו בקומות הנמוכות. ניתן גם לסמוך על כך שהנוף הפנורמי לכיוון הים לא יוסתר בעתיד – שכן באזור זה לא צפויה בנייה בצורה שתסתיר את הנוף.

"עיר הים חיפה" היא הזדמנות פז להגשים את חלום המגורים ברצועת החוף וליהנות ממגורים עם נוף מרהיב לים”, אומר עידן בוסקילה, מנהל מכירות באזורים חיפה. “כבר שנים שאזור שמורות החוף לא זכה להתחלות בנייה. ‘אזורים’ באה לחדש ולשדרג אותו בעזרת שני כלים משמעותיים: הראשון הוא התחדשות עירונית תוך שימוש בגישת עירוב השימושים העדכנית. בזכות מערכת חינוך טובה, תשתיות חדשות, אזור מסחרי ושטחים ירוקים ציבוריים – אנו צופים שתהיה נהירה לכאן. האלמנט השני הוא הנגשת הפרויקט לפארק הכט הסמוך, אך יותר חשוב – לקו המים. מלבד השבילים שיסללו ויובילו לים בהליכה ובנסיעה באופניים, עיריית חיפה מתכננת לבנות גשרים שיובילו אליו וכך יספקו עוד דרכי גישה. הדיירים יוכלו לרדת לחוף בקלות, בין אם הם הולכים ברגל, נוסעים באופניים או בקורקינט או מוליכים עגלת תינוק. זאת בניגוד למצב הקיים בו הגישה מהאזור לים היא מסורבלת ואינה נגישה לעגלות.

פרויקט מרווח מאוד עם צפיפות נמוכה

בימים אלו משווקת אזורים את שלושת הבניינים הראשונים בפרויקט, הנבנים על מדרון הר בחלק הדרומי ביותר של נווה דוד. תמהיל הדירות הוא 3, 4 ו-5 חדרים, כשכל בניין יכלול לובי מרווח, חניון תת-קרקעי משלו (, גינה ציבורית משלו ומועדון דיירים. על עיצוב החללים המשותפים בפרויקט אחראי סטודיו רן ומוריס, ממשרדי אדריכלות הפנים המוערכים בישראל. לסטודיו ניסיון רב עם לקוחות מובילים מהארץ ומחו”ל בתחומי המגורים, המלונאות, מרכזי ספורט ושטחים ציבוריים.

מלבד האזור האורבני שייבנה למרגלות הפרויקט יוכלו הדיירים ליהנות גם מהשכנות עם שכונת רמת הנשיא, המציעה מבחר עשיר של בתי מסחר, פארקים ומוסדות חינוך. “אנו רואים בשטחים הציבוריים שבפרויקט הזדמנות לבניית קהילה ויצירת חוויות מותאמות לכל אחד מבני המשפחה, בכל גיל –  ובלי לחצות אפילו כביש אחד”, אומר בוסקילה ומדגיש שמדובר בפרויקט מרווח מאוד עם צפיפות נמוכה. “המרחק בין הבניינים נע בין 20-27 מטרים, שזה הרבה מעל הסטנדרט הנהוג כיום. דירות 4 חדרים נבנות בגודל של 110 מ”ר + מרפסת של 27 מ”ר. דירות 5 חדרים נבנות בגודל של 126 מ”ר + מרפסת של 22 מ”ר. העיצוב והאבזור הם ברמה גבוהה שלא מצריכה שדרוגים ותוספות – הדיירים יוכלו להיכנס לביתם החדש ללא צורך לשפר את הקיים. הדירה נהנית מראש ממפרט משודרג, הכולל מגוון רחב של גדלים וגוונים של ריצופים וכלים סניטריים גם המזגן המיני-מרכזי כלול.

דיירי עיר הים חיפה גם לא יצטרכו לצאת רבות ממתחם הפרויקט: עם כל האפשרויות המוצעות להם – מגני משחקים דרך מתחם מסחרי ועד הים הסמוך – לא יהיה חסר דבר במרחק הליכה. “זה פרויקט עם המון פוטנציאל”, מסכם בוסקילה. “חלק משמעותי  מהדירות המוצעות בשלב זה כבר נמכרו. בחיפה מבינים שכל אזור נווה דוד יעבור תהליך התחדשות עירונית שישביח אותו והצפי הוא שהחידוש העירוני הזה יעלה את שווי הדירות”.

יום ש 27 באפריל ,2024 | י"ט ניסן התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

GARDEN TOWERS – משהו טוב קורה בבת ים!

בלב בת ים, מוקם בימים אלו פרויקט פינוי בינוי חדשני, כשהמטרה היא להפוך את אזור רחוב החשמונאים ויוספטל למרכז דיור חדשני ומודרני
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה
יום ש 27 באפריל ,2024 | י"ט ניסן התשפ"ד

עדכונים