לגור מעל כולם בצמרות נהריה

מאת: השקעות | 17/03/23

השלב האחרון בפרויקט היוקרה צמרות נהריה יוצא בימים אלה אל הדרך. זו ההזדמנות שלכם לעלות לגובה וליהנות ממגוון דירות מרווחות ומעוצבות עם נוף מרהיב לגליל המערבי, ראש הנקרה ומרחבי הים הכחול.

בימים אלו מגיע פרויקט צמרות נהריה אל השלב האחרון שלו תוך השקתם של שני מגדלי היוקרה הגבוהים ביותר בעיר, בני 26 קומות כל אחד – במתחם המבוקש של אזורים בשכונת אריאל שרון. המגדלים החדשים יצטרפו אל  5 בנייני בוטיק מעוצבים שכבר אוכלסו בהצלחה. דיירי המגדלים ייהנו לא רק מנוף מרהיב לים כמעט מכל הדירות אלא גם ממגדל יוקרה מרשים, מדירות יוקרה מעוצבות, מחיי קהילה עשירים, מפארק ירוק ומועדון דיירים פרטי מתחת לבית.

מהפכת מגדלי היוקרה מגיעה לנהריה

למעשה, הבשורה הנדל”נית ששני מגדלי היוקרה מביאים עימם לנהריה מהווה לא פחות ממהפכה, שכן עד כה נהריה התאפיינה בבנייה נמוכה וכעת היא מתחילה ליישר קו עם הבנייה המגדלית הנפוצה במרכז הארץ עם סטנדרט בנייה גבוה ומפרטים טכניים עשירים במיוחד. “מגדלי היוקרה של פרויקט צמרות נהריה מביאים לא רק סטנדרט בניה איכותי ויוקרתי אלא גם מכניסים את נהריה לעידן הבנייה החדש” מציין גיל גורביץ’, סמנכ”ל השיווק של חברת אזורים.

גורביץ’ מונה בדבריו מספר יתרונות משמעותיים לבנייה המגדלית בעיר נהריה.
“ראשית, מכיוון שנהריה מאופיינת בבנייה נמוכה יחסית, הנוף הנשקף מכל קומה במגדלים הוא פשוט מרהיב, ולכן על אף ששכונת אריאל שרון אינה יושבת על קו החוף הרי שכמעט מכל דירה בפרויקט ניתן לראות את נוף הים הפתוח. כמו כן, מכיוון שאין מגדלים אחרים שחוסמים אותם, דיירי מגדלי היוקרה ייהנו מאוויר מצוין ומדירות מאווררות במיוחד. ולבסוף, סטנדרט הבנייה במגדלים הוא גבוה יותר מהבנייה הנמוכה והמגדלים אותם אנו בונים כעת מתאפיינים בלובאים מעוצבים ומפוארים, ובמפרט דירתי עשיר במיוחד הכולל בין היתר ריצוף משודרג, מיזוג אוויר בדירות, מטבחים מפנקים, מיפתחים גדולים של חלונות וויטרינות המשקיפים אלך הנוף הפתוח ועוד ועוד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון גם הוא וכולל דירות 4 ו-5 חדרים לצד דירות גן ופנטהאוזים.”

הכל נמצא מתחת לבית

וכל זה קורה כאמור בשכונת אריאל שרון, השכונה החדשה והמבטיחה של העיר, שהפלוס הגדול ביותר שלה עבור רוכשי הדירות הינו שהיא כבר בנויה ופעילה. “שכונת אריאל שרון היא השכונה הירוקה והנחשקת של נהריה והגליל המערבי”, מסביר גיל. “השכונה נהנית מפיתוח סביבתי ירוק, מחינוך איכותי ומחיי קהילה כשכל מה שהמשפחה צריכה נמצא כבר מתחת לבית – בתי ספר, מגרשי ספורט, שבילי הליכה ואופניים, פארק ומועדון דיירים קהילתי וגדול במרכז הפרויקט. גם מבחינת נגישות תחבורתית יש לפרויקט ערכים מוספים רבים – הוא ממוקם בקרבת המרכז התעסוקתי הגדול והחדש בסמוך לצומת כברי (שכונת אריאל שרון מוקמת בצמוד לכביש 89 העתידי אשר מתוכנן לחבר בין צומת כברי לבין כביש 4), נמצא מרחק נסיעה קצר ממרכז העיר נהריה וכן נהנה מקרבה לחופי הים והטיילת הצפונית.”

זה לא רק בית, זאת קהילה

פרויקט המגדלים של אזורים מתייחד לא רק בגובהו יוצא הדופן באזור אלא גם בעובדה כי במסגרת הפרויקט פיתחו באזורים שת”פ מיוחד עם עמותת ארץ עיר המתמחה ביצירת קהילות ברחבי הארץ. המשמעות הישירה לכך היא שדיירי הפרויקט ייהנו מחוויית מגורים חדשה וייחודית לצד חיי קהילה עשירים ויפים. “בפרויקט צמרות נהריה מושם דגש רב על ערך הקהילתיות, השכנות והרעות בין הדיירים”, מסביר גיל.  “אנחנו יוצרים במתחם קהילה חמה ופעילה שתיהנה ממגוון של פעילות ואירועים לרווחת כל דיירי הפרויקט. כך בין היתר ייהנו הדיירים מסדנאות להורים, שיעורים פרטיים שיועברו על ידי נערים בפרויקט לילדים קטנים מהם, , סדנאות בישול ועוד ועוד.”

“ארץ עיר יצרה למעשה לוח שנתי של פעילויות קהילתיות ובכל חודש יוכלו הדיירים ליהנות, להכיר ולהתקרב אחד אל השני. כך למשל במהלך החודש האחרון התקיימו פעילויות מגוונות כגון ארוע ט”ו בשבט לילדים, מסיבת פורים למבוגרים ואירוע הקראת מגילה בפורים. בחודש אפריל תקיים העמותה אירוע פסח ואביב בשיתוף פעולה עם המתנ”ס עם כ-150 משתתפים, בחודש מאי את חג השכנים לתושבי המתחם עם כ-50 משתתפים ועוד ועוד. השילוב בין חווית מגורים מתקדמת ומפנקת לצד הקהילה המאוד ייחודית שכבר נוצרה במתחם , מייחדת יותר מהכל את פרויקט אזורים צמרות נהריה.”

יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

GARDEN TOWERS – משהו טוב קורה בבת ים!

בלב בת ים, מוקם בימים אלו פרויקט פינוי בינוי חדשני, כשהמטרה היא להפוך את אזור רחוב החשמונאים ויוספטל למרכז דיור חדשני ומודרני
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה
יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים