אפשר גם אחרת. צופים – יישוב פסטורלי וקסום שלא הכרתם – רק 7 ק"מ מכפר סבא.

מאת: השקעות | 17/08/23

היישוב הכפרי המציע איכות חיים, נופים מדהימים וחיי קהילה עשירים, והכל במרחק קצר להפליא מכפר סבא ופתח תקווה. צופים – ישוב קסום במרכז, נוף פתוח, חינוך איכותי לילדים וחיי קהילה עשירים – מקום לגדל בו ילדים.

יוקר המחיה והמחירים הגואים בשוק הדיור הפכו זה מכבר להתמודדות הכלכלית העיקרית והדרמטית ביותר בחייו של הישראלי הממוצע, וישראלים רבים מוצאים את עצמם חולמים בהקיץ על דירה מרווחת ביישוב פסטורלי וירוק עם אוויר הרים ונופים מדהימים. 

אבל מסתבר, שאפשר גם אחרת ואפילו בטבורו של מרכז הארץ, במרחק קצר מערים מרכזיות כמו כפר סבא ופתח תקווה. הכירו את צופים, ישוב ירוק ומטופח באזור ירוק ומטופח, עם חינוך איכותי לילדים וחיי קהילה עשירים. היישוב הכפרי אשר הוקם בשנת 1989 על ידי גרעין מייסד של 13 משפחות ממוקם בקרבת כוכב יאיר וצור יגאל.

מתקני כושר לרווחת התושבים

יישוב בתנופת פיתוח 

צופים מעמיד לרשות התושבים מרכז מסחרי שוקק עם סופרמרקט ומסעדות, ספרייה, גני ילדים, מעון לפעוטות, מרפאה של שירותי בריאות כללית, ושפע של שטחים ירוקים. בשנים האחרונות נרשמת בישוב תנופת פיתוח דרמטית שבאה לידי בשכונות חדשות, מבני ציבור וקהילה, תשתיות תחבורה ביישוב ובדרכים המובילות אליו ותוכניות תב"ע שכבר נראות בשטח. 

נוכח כל ההתפתחות הזו, הישוב צפוי להכפיל את מספר תושביו ב-5 השנים הקרובות, מ-650 משפחות כיום, לכ-1500 משפחות, ורבים נוהרים אליו כעת מיישובי השרון ופתח תקווה. 

נוף ירוק בכל פינה

נגישות תחבורתית ואירועי תרבות 

מעבר לנגישות הרבה של היישוב הממוקם 7 ק"מ מכפר סבא, 13 ק"מ מפתח תקווה, ודקות ספורות ממחלף אייל בכביש 6, נהנים תושבי היישוב גם ממסגרת חינוכית איכותית לילדיהם הכוללת גני ילדים ובית ספר יסודי. כן מוצעים בישוב אירועי תרבות עם אומנים מהשורה הראשונה. על האומנים שהופיעו רק לאחרונה באמפי הגדול של היישוב המונה 2000 מקומות ישיבה ניתן למנות את חנן בן ארי, טונה, ועוד רבים וטובים. 

צופים

ערבות הדדית ונוף מדהים לים הכחול

ביישוב הירוק פועלות כמו כן מסגרות חינוך בלתי פורמאליות לילדים כמו תנועות נוער וכן מוצע בו מערך חוגים רחב ועשיר במיוחד לכלל האוכלוסייה, צעירים ומבוגרים כאחד. בכלל, הקהילתיות מהווה ערך מיוחד בקרב תושבי הישוב האיכותי ופעילויות משותפות מתקיימות באופן שוטף תוך ערבות הדדית, אכפתיות ומעורבות חברתית. ומה בנוגע לנוף המדהים? שמו של הישוב ניתן לו עקב מיקומו הגבוה מעל פני כל שפלת החוף.

יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

GARDEN TOWERS – משהו טוב קורה בבת ים!

בלב בת ים, מוקם בימים אלו פרויקט פינוי בינוי חדשני, כשהמטרה היא להפוך את אזור רחוב החשמונאים ויוספטל למרכז דיור חדשני ומודרני
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה
יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים