שוב על המפה: הכירו את הפרויקט שהעיר את שוק הנדל”ן בחולון לחיים

מאת: השקעות | 14/03/23

לראשונה בהיסטוריה של שכונת קרית שרת בחולון ייבנה מגדל מגורים יוקרתי אשר יתנשא לגובה של 24 קומות. פרויקט היוקרה מבית חברת הנדלן “אזורים” יצא רק לאחרונה לשיווק, וכבר רושם ביקושים ערים מקרב תושבי והסביבה כאחד. באזורים מסבירים זאת במיקומה המעולה של השכונה, בקרבתה הרבה לתל אביב ובאטרקציות הסמוכות אליה.

קריית שרת היא השכונה הגדולה בחולון ומקום משכנו של מרכז שטיינברג (הקונסרבטוריון) לתרבות ואומות. בסמוך לה נמצאות האטרקציות הבולטות של העיר – פארק פרס המחודש על שלל מתקניו ומיני הלונה פארק הפועל בו,  מתחם “לה פארק” התוסס עם בריכת הסירות השלווה העוברת לכל אורכו, מוזיאון הילדים, היכל הטוטו, פארק המים ימית 2000 בעל מתחם הקאנטרי קלאב המפנק, ועוד.

קרית שרת נחשבת לאחת השכונות המבוקשות ביותר למגורים בחולון, ולא בכדי, שכן מעבר לכל האטרקציות שנמנו לעיל היא גם בעלת מיקום מעולה בדרום מזרח העיר, בסמוך למתחם העסקים עזריאלי חולון (מרכז פעילותן של חברות מוכרות רבות ביניהן נת”ע – הרכבת הקלה, חברת ההייטק סאפיינס ובית ההשקעות הלמן- אלדובי) ופארקי העסקים החדשים הנבנים בסמוך לו. כמו כן נמצאת השכונה בקרבה רבה לכבישים האסטרטגיים: כביש 44, כביש 4 ונתיבי איילון ובעתיד הלא רחוק יעבור בסמיכות אליה הקו הירוק של הרכבת הקלה ( 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה העתידית) כך שהנגישות אליה וממנה לכל רחבי גוש דן תהיה אופטימאלית. וזה לא מסתכם רק בזה. בקרית שרת פועלת מערכת חינוך מצוינת, בהובלת תיכון קרית שרת המוכר והנחשב, בין השאר בשל הישגי מגמת הספורט שלו.

במשך השנים חוותה קרית שרת ביקושים קבועים משאר שכונות העיר נוכח העובדה כי היא מאופיינת בבניינים נמוכים וכמעט ללא בנייה חדשה, אך ביקושים אלו נותרו ברמת שוק דירות היד שנייה בלבד.   אבל מתברר שכל זה הולך להשתנות בקרוב, שכן מי שזיהתה את הפוטנציאל האדיר של השכונה והביקושים למגורים בה היא חברת הנדל”ן הוותיקה אזורים המשווקת בימים אלו את מגדל היוקרה הראשון של השכונה, מגדל  “סימפוני”.

“פרויקט סימפוני צפוי לכלול 101 יחידות דיור בבניין חדש ומודרני בן 24 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות 3-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. תושבי המגדל ייהנו בין היתר מלובי מפואר בעיצוב של משרד אדריכלות הפנים “סטודיו חזק”, מלובי אלגנטי, מועדון דיירים אקסקלוסיבי, מחדר כושר מאובזר, משטחי נוי ופינות ישיבה” מספר, גיל גורביץ’, סמנכ”ל השיווק של אזורים.  “הפרויקט יוקם בסמוך למרכז המסחרי קריית שרת, לתיכון קריית שרת, ומרכז שטיינברג לתרבות ואומנות ברחוב משה שרת, ותושביו יזכו ליהנות מתפיסת מגורים מוקפדת ויוקרתית במגדל מגורים מעוצב ונחשק.”

מדוע קראתם לפרויקט שלכם סימפוני?

"בשל העובדה כי במסגרת הקמת הפרויקט אנו בונים מבנה אדריכלי מרשים שישמש את מרכז שטיינברג, הקונסרבטוריון העירוני, הסמוך.  אזורים תבנה במקום מבנה מוזיקה ואומנות חדש אשר יסופח למרכז הוותיק וישמש את הקהילה במקום.”

מגדל סימפוני תוכנן על ידי משרד האדריכלים המוביל “ברעלי לויצקי כסיף” והוא מתאפיין בעיצוב פנים מרווח, 2 כיווני אוויר לפחות אל הנוף הפתוח  (לפרויקט יש עליונות אווירית ומכל קומה ניתן לראות נוף פתוח – הים בצד המערבי, תל אביב בצד הצפוני, ופארק פרס ממזרח), מרפסות שמש, ושטחי מסחר בקומת הקרקע אשר יכללו חנויות נוחות, בתי קפה ועסקי בוטיק.

לדברי גורביץ’, פרויקט סימפוני צפוי להעיר לחיים את השכונה הוותיקה שכן ההיצע של דירות חדשות באזור לא קיים והביקושים חזקים מה שמוביל בדרך כלל לעליית ערך בהמשך. “חברת אזורים, מחברות הבנייה הגדולות בישראל, מזהה את קרית שרת כשכונה הבאה בחולון”, הוא קובע. “בשכונה מתעניינים תושבים מהעיר כמו גם תושבים מראשון לציון ובת ים הסמוכות, אך מכיוון שהיה בה עד כה היצע אפסי לדירות לא היה ביטוי לכך. מגדל היוקרה שלנו הולך לשנות את המצב הזה ואנו מאמינים שהוא יהיה רק הסנונית הראשונה בהתחדשותה הנרחבת של  השכונה.”

יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

GARDEN TOWERS – משהו טוב קורה בבת ים!

בלב בת ים, מוקם בימים אלו פרויקט פינוי בינוי חדשני, כשהמטרה היא להפוך את אזור רחוב החשמונאים ויוספטל למרכז דיור חדשני ומודרני
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה
יום ו 26 באפריל ,2024 | י"ח ניסן התשפ"ד

עדכונים